Saturday 3 March 2012

KiNi TiNgGaL KeNaNgAn!!!

Teacher Nor Aziezah Junid ,,,
you always in my mind...
physics is easy.....
when you take it easy...


Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


hmmmmmmmmmmm, 
sedih>>...

pesan teacher>>

~lemparlah cita-citamu setinggi awan
kalau terjatuh pun ia akan tersangkut di gunung~

~thank you teacher untuk semua ilmu yang pernah teacher curahkan dekat mas...
~mintak halal semua makan minum...
hmmm, semua air kotak milo yang pernah tcer belanja saya...
~and also, untuk goreng pisang...hmm, banyak lagilah...
yang pasti saya....
mas adilah binti osman.... 
sangat2 sayang akan tcer... dan akan selalu merindui ketiadaan tcer.... 
mmmmuuuuuaaahhhh.....
akhir kalam dari saya.... 
yang baik itu datang dari Allah...
manakala yang buruk dan yang cela itu datang dari diri saya yang hina ini...
saya sentiasa mendoakan kebahagian tcer walau dimana tcer berada...
semoga perkenalan kita akan kekal abadi.....
~Amin ya-rabbal-al-amin~


No comments:

Post a Comment